textmenu="return false">

Jag måste bara.......

Berätta vad jag & älsklingen gjorde precis för ett år sen i dag :)
Förra året 15 Juli 2009 då åkte vi till Rimbo och var in på apoteket och köpte ett graviditstest :) För att jag var lite illamående!!

John stod ute och tvätta altan med högtrycktstvätten och jag gick in och pinka på stickan :) ut kommer jag springandes och John röd i ansiktet och svätten rann! Då vi fick vi veta att Julia var på väg =)
Tänk vad mycket det kan hända på 1 år från vi fick veta att en liten bebis låg i min mage till att sitta här 1 år senare med en liten 4 månaders prinssesa som äter vanlig mat nu och redan är döpt :)
Gud så tiden går egentligen!!!
Det har vart ett spännande år! Och flera roliga år blir det =)





*Vi får se när jag skriver nästa gång ;) - i morgon skulle jag tro haha :P *

Kommentarer
Postat av: carrå - 19 år och gravid

Gud ja, åren går fort och mycket hinner hända!

2010-08-02 @ 20:53:55
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback