textmenu="return false">

Trasig mobil :'(

JAG BEHÖVER EN NY MOBIL NUUU!!!!!!!!!!!!!
Min mobil funkar inte :S
Den e helt paj!


Så ni som försökt fått tag på mig dom senaste dagarna på mobilen kanske förstår nu varför jag inte svarat när ni ringt eller smsat mig! :'(


Så ni får tyvärr försöka få tag på mig genom internet eller hemtelefonen!

Min lilla mobil.... :'( Jag klarar mig INTE utan min mobil!!!
Asså jag fattar inte varför den inte fungerar :S
Den funka ju här om dagen och den som aldrig gjort sånt förr!
Men de e kasnke de som e menlingen med "nya" mobiler!
Att dom inte ska hålla mer än 1 år.. Fan!!
Så ledsen jag blir!!!

Kommentarer
Postat av: Emeli

Halloj...När ska vi ses då?

<3

2010-01-07 @ 09:28:53
URL: http://empa1990.devote.se



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback