textmenu="return false">

Lördag

Jag gick upp 9 i morse :O
och de kan jag lova att det inte alls hänt på flera veckor! 
Eller jag har iaf inte gått upp så tidigt om jag inte skulle göra nått speciellt! :)

Men idag iaf så har vi vart i Hallstavik nästan hela dagen :)
Vi har vart hos Per och ätit tårta och pratat en massa! :)
Sen var john och jag över till Izeta och barnen! och där blev det också fika! :)
Gud så jag saknat dom små barnen!
Men gud så stora dom börjar bli!
Jag förstår inte, var tar tiden vägen?

Så i dag har vi typ bara fikat och pratat hela dagen lång ;) Hahah När vi kom hem satt det en pöjk i vår soffa :O
Och jag kan ju tala om att det var Tommy som ville leka med älsklingen!
Så nu sitter dom vid tven och spelar tvspel! så jag får sitta här och vovven e ute och roar sig!
När vi kom hem också så ringde jag svärfar så han kunde komma upp till oss och äta lite semlor ;) Hihi

Så den här lördan har bestod av fika och massa prat helt enkelt :)

Jag vet inte va jag ska ta och göra nu när killarna har sitt och jag e själv :/

Va gör ni i kväll?
Kommentarer
Postat av: Petra

Marcus sover redan och jag kollar runt;)

2010-01-09 @ 21:45:09
URL: http://mittlivminblogg.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback