textmenu="return false">

Hemma från barnmorskan nu!

Nu e vi hemma igen xD
Allt var så bra så!
Hahahah jag fick ett skratt anfall när jag låg där på sängen och barnmorskan stod med den dära luren på magen :p hahahah

För flickans hjärtljud lät typ som en hund skall :P och så sa barnmorskan nått och då sparka tjejen så magen bara studdsa, barnmorskans hand bara flög bort!
Hahahah och barnmorskan bara... OJDÅ, nu vart hon arg!
Hahah hon var inte riktigt beredd att hon skulle spaka när hon stod där och lyssna på hennes hjärta!
Haha, det var iaf roligt just då! :P hahah

Idag:

Symfys- fundus mått (Längd på magen) : 32
Blodtryck : 120/71
Vikt upp gång på 2 veckor : 0.8 kg
Fosterläge: Huvud ned
Föregående fosterdel : Rörlig
Fosterljud : 149


När jag var i vecka 25 så var :
Symfys- fundus mått (Längd på magen) : 25
Blodtryck : 112/65
Vikt upp gång på 4 veckor : 4 kg
Fosterljud : 154



Jag har gått upp ungefär 25 kg med denna flicka!
Jag tror hon e STOR =D
Haha men vem vet, hon kanske e pytte liten! :)



Kommentarer
Postat av: Elli

Hej! Härligt med en liten bebis :) Jag blev lite nyfiken :P Va du och din sambo stora som nyfödda?

2010-01-06 @ 23:03:46
URL: http://ellimedtva.blogg.se/
Postat av: Tova

Hehe, visst låter det lite lustigt med bebisens hjärtljud ;)

Tycker också det är svårt att hålla sig för skratt ibland... hihi.

Men ändå så himla coolt att höra! Vet ni könet på lilla pyret?

2010-01-08 @ 21:25:18
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback