textmenu="return false">

Helt själv!

Idag var vi ju till Täby Lena och jag :) så kul!
Jag kom iaf hem med en stor påse med massa kläder ;)

kläder till John och mig!
och ett par jätte söta strumpbyxor till lill tjejen :)
och 5par strumpor till Svärfar som han behövde! :)


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

När jag kom hem så gick svärfar och jag till hans får och gav dom mat! Gud så stora vissa börjar bli nu :O
Dom har också bebisar i magen :) hihi
Så snart blir de lamm här! =)

jag har diskat, damsugit och tvättat!
Alla John´s sysslor!

Men eftersom John fortfarande e och jobbar så får jag väl orka de idag!
Han kommer nog vara färdig vid 8 - 9 i kväll, så han kommer hem sent i kväll :(
Dom e inne i stan och bygger upp ett hus och de måste ju bli färdigt på samma dag!
Eftersom i morgon ska de bli massa snö :O

Jag får sitta med vovven nu till midda ist :) Och de e hon mycket glad över! heheh *Tigg Tigg*
Sen ska jag bädda ner mig i soffan under massa filtar och vänta på att älsklingen ska komma hem!
Hoppas han e ledig i morgon (a)
Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback