textmenu="return false">

God morgon

God morgon! :)
Jag e uppe så här tidigt redan! :)
Men det e bara för att jag sitter och väntar på att min kära mor ska komma hit och hämta mig och Rinjah!
Jag ska in till Norrtälje idag, jag ska ner på stan och köpa nått till min lille pöjk! Hihi ^^
för att vi firar 1 år i morgon!
JAAAA  1ÅR!!!! xD  Redan!!!!!

Sen ska jag åka hem till mamma och pappa!

I helgen ska jag och älsklingen inte vara hemma! :) hihihi
För vi ska göra nått kul!
Vi ska göra nått kul bara jag och älsklingen
För att vi vart tsm 1 år denna helg och att de e sista helgen vi kan vara HELT själva bara älsklingen och jag innan bebisen kommer!
Så det ska bli skoj och se va vi hittar på<3

Nej nu ska jag sätta mig i soffan och mysa med vovven och glo på tven<3
HejHej!!
Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias mamma & Gravid

Okej vad mysigt!

När var det ni skulle ha? :)

2010-01-14 @ 07:38:01
URL: http://saralovdahl.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback