textmenu="return false">

Fredagsmys!

Mamma och syrran kom aldrig! Syster hade tagit hem en kompis så dom skulle leka ist!
Men de gör inget!
För jag har legat i soffan precis hela tiden och latat mig! :) hihi
Det behövs kan jag säga!

För nu för tiden så kan jag inte sova längre på natten! Jag sover kanske en kvart varje timme! :(  sen går jag upp typ halv 10 på morgonen igen! :S  och förra veckan skrev jag hela tiden om hur mycket jag sover.. hahaha

Jag e jätte trött på nätterna.. Det är lixom att jag kan inte sova på nån sida utan att de gör ont eller på rygg! och mage har jag aldrig ens testat att sova på nu när jag e gravid! Hemskt!!

Älsklingen kommer hem snart!
Då ska vi åka till Norrtälje och kolla lite i några affärer för jag måste köpa hårfärg till mitt löshår!
Sen har jag lovat att bjuda han på Kinaresturang i kväll! hahah så jag får väl står för det! (a)

Sen i kväll blir det mys under filtar och kolla på det där nya pogrammet på 4.an!
hette det Solsidan tro?!

Så nu ska jag ut och skotta av all snö på bil och skrapa rutorna och varm köra den lite!




Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback