textmenu="return false">

Äntligen fredag =)

Ja i dag är de ju fredag! =) Såå kul!  :/
Eller?   Nja inte för min del! Men för dom som jobbar tycker de e väldigt skönt med fredag! Men för mig känns det precis som om de skulle kunna vara måndag!!
Sååå tråkigt!
Det enda som e kul med fredagar nu för tiden e att John kommer vara hemma lördag och söndag!

Men idag är det faktiskt bara 30 dagar kvar tills lill tjejen ska komma =D
Herregud..... Bara och bara....
Jag känner mig jätte stressad över att jag inte köpt allt som hon behöver, men allt e ju färdigt redan!
Eller de enda jag måste köpa e bröstinlägg, sen har jag allt!


Nu ska jag gå och läsa mina bloggar ;) heheh
MÅSTE LÄSA flera gånger per dag! :)
Jag e beroende av andras bloggar, Hahah
Dom jag verkligen måste läsa e dom som har barn eller e gravida! (:

Nej jag måste skynda mig nu, för min mor och syster e på väg hit!
Kommentarer
Postat av: Lena

Jätte skönt med fredag =)

Varför är de mest intressantas att läsa?? =)

2010-01-29 @ 13:14:10
URL: http://lillakortalena.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback