textmenu="return false">

8/1

Skönt..
Idag vart lillens rum helt färdigt! så nu står säng och alla tavlor, lampor, leksaker.. jaaa, ALLT uppe!
Så nu e allt precis allt färigt till lille tjejen! :) Bara hon som saknas nu :P  Men förhoppningsvis så kommer hon snart<3

Ni ska få se bilder på rummet sen.. Men har inge batteri i kameran :/ Så måste ladda den!

i morgon ska vi till pappas kusin och fira han! Han fyllde 40 i går! :)
Sen ska nog jag och John vidare till Izeta och hälsa på =D såå kul!
Har inte vart där sen lilla Celina fyllde år i Augusti :/
Men ska bara ringa till henne och kolla om vi kan komma i morgon!

Annars på kvällen så kommer Tommy och Johan hit och ska dricka med min gubbe! :)

Kul eller nått sånt! :P Va ska jag göra i morgon kväll då ?
xD
Kommentarer
Postat av: Tova

Åh okej, vad mysigt :) själva väntar vi en liten grabb. men killnamn är mycket svårare än tjejnamn tycker jag, hehe. Men vi får nog klura ut nåt ;)

Kan ju lägga till dig i min FB-lista på bloggen om du vill, alltid skoj att följa andra gravida ;)

kramar!

2010-01-08 @ 21:45:59
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback