textmenu="return false">

7/1

I dag var vi till Uppsala ju :P
Och vi köpte en jätte fin byrå låda, med många låder det behövs! :)
Sen köpte vi nått medel till fiskarna och en mobiltelefon till svärfar! Han kunde inte följa med för han åkte och jobba ist! :)
Det var nog bara de, fast vi var in till Gränby också! Men jag titta bara (a)

Jag e så sjukt trött på dagarna, asså jag förstår inte!
Jag sov till 10 i morse och ändå somna jag i bilen på vägen dit och hem! :S
märks att de börjar bli för tungt nu.. Jobbigt att gå och shoppa en dag bara!
Och ta sig ur och i bilen :O ojojoj!!!

Sen e jag helt säker på att hon kommer vilja titta ut tidigare än 1 mars!
Asså de känns så konstigt i magen!
typ som om hon e på väg ner redan nu!
Men jag vet inte! det kanske ska kännas så sista månaden?

:)
Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback