textmenu="return false">

2010

=) Ja nu e  det alltså år 2010!
Vilket innebär att jag ska bli mamma detta år och jag ska fylla 20 år =)
Tiden går fort när man har kul!

och i går hade vi iaf super kuul!
Kommer bilder senare! orkar inte lägga upp dom på datan! :P

Men vi gick iaf och la oss 5.00 - 6.00 i morse!
Då några folk gick hem! =D Hihi

Jag bakis idag? Neee!
Men idag känns som det som om jag drack mest i går kväll :P
Har ont i huvudet och orkar inte göra nått alls idag Hahah :P
Men har väl sovit för litet bara!

Så i dag har vi sovit bort halva dagen ;)

Idag har vi inte gjort så mycket!
vi har vart ute och gått!
jag har städat, duschat!
och ätit midda hos svärmor!  :)
Super gott! mumms var det!!

Så nu ska jag gå och lägga mig i soffan med min lilla gubben och hund! :)
Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej gumman :)

kan du beskriva mig med 5 ord? :P haha

Puss och kram och god fortsättning :)

2010-01-02 @ 02:04:25
URL: http://delavmittliv.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback