textmenu="return false">

Grattis farmor!

Idag fyller min farmor 72år! :)
Herregud så gammla dom börja bli!! =0

Men i dag iaf så har jag gått och plockat lite leksaker här hemma!
De e fullt på golvet när Rinjah vaknar! hos plockar fram precis alla sina leksaker!

Jag ska även tvätta! och kolla fram till nån midda vi kan äta i kväll!
Sen kommer min mor och syster hit! och ska lämna vår sänghimmel vi har beställt :D
Den kom igår på posten så dag får vi den!
Och den ska självklart lillen få ha över sängen! Ska bara åka till IKEA och köpa tyg till den så blir de fint sen! :)
Ni kan få se den sen när den e klar xD

Jag tänkte över göra en lista idag!
På era gissningar :)
Men ni kan fortfarande gissa hennes Datum - Tid -vikt - längd!

Kommentarer
Postat av: Tatti

hehe aa skönt att man kanske inte kissade på sig dårå vågade inte ringa till förlossningen för jag var rädd att jag skulle skämmas haha

jag vet inte när det var riktigt men kanske 1 månad innan han kom tror jag det var :s hehe ja jag hade riktigt ont hela tiden sen det hände tills att han kom men mitt vatten gick aldrig på sjukhuset dem fick sticka hål men min barnmorska på mödravården sa att hon trodde att det var lite vatten avgång för det hände typ i vecka 37 eller nåt har jag för mig att det var :p men hon gjorde en gynundersökning på mig och sa att allt såg bra ut så jag behövde inte vara orolig ne precis hände mig bara 1 gång kanske var 1dl eller nåt bara men ändå hehe

2010-02-09 @ 13:27:25
URL: http://tuttilana.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback