textmenu="return false">

Blöt i mina byxor!!!

I fredags kväll innan vi skulle sova så kände jag hur ont de börja göra nedre delen av magen! Men de gick över nästan lika fort.. Eftersom jag verka ha somnat (Sov hela natten också)  :)

Och på lördags morgonen så var allt som vanligt jag gick upp och gjorde frukost till mig, och när jag står där i köket och väntar på mina rostade mackor så känner jag hur det börja rinna ner på mina ben!!!!

Jag var helt blöt från troserna, trosskyddet och en böl i byxorna!
Men de var inge färg på de! Och inte heller hade jag kissat på mig!

Jag hade inte ont heller så, så jag åt mina mackor och sen åkte vi till Bromma! Men jag tog med alla papper FALL om vi var tvungna att åka in till BB!

Vi kom hem och jag hade typ "glömt" de som hänt på morgonen! Men innan vi gick och la oss så satte jag mig vid datan och läste runt lite om de dära! Och då blev jag helt sjukt nervös fall om de var vattnet som gick.

För under dan så hade kommit lite "vatten" lite då och då, men jag hade ju som tur va binda på iaf!

Men iaf så när jag satt där vi datan och så läste jag om de kunde ha varit vattnen och då måste man ju in och kolla och sätta igång allt de hela om de inte gått igång inom 72timmar!
Så jag ringde in till Förlossnongen vid 00 på natten, för jag kunde ju inte vänta tills morgonen där på! För jag var för nyfiken och nervös!

Hon på förlossningen ville att jag skulle sätta på mig en binda och ringa tillbaka dit efter en halv timme!
En halv timme senare ringde jag in igen och på denna halv timme så hade det inte kommit 1dl vatten i bindan, bindan var bara fuktig!
Så vi behövde inte åka in för att kolla om allt var på gång!
Hon sa att i slutet på graviditeten så kan man läcka massa vatten sådär!

Så det var min lördag de där! :)  Skoj va?

Men i dag (Söndag) så har jag haft lite ont då och då i magen och i jumsken!
Och de e inte alls kul att det e måndag redan.. För nu jobbar ju John måndag till fredag (6.00-16.30)och han jobbar ju i Vallentuna (1 timme från mig).. Jag sätter en fema på att det kommer hända nått nu när jag sitter hemma själv här ute i skogen!!


Kommentarer
Postat av: Tatti

haha det där hände mig också men var helt säker på att jag kissat på mig fast att det inte luktade eller hade någon färg så det var alltså lite av vattnet som gick på mig då alltså? :O

2010-02-08 @ 13:59:21
URL: http://tuttilana.blogg.se/
Postat av: Mia - 17år och Mamma till William och Marcus!<3

Ett tips, Åk in för säkerhetens skull. Be dem göra en kontroll ändå.



Jag sipprade fostervatten i 2dagar typ. Och de kom inte mer än 1msk åt gången.

När jag sedan åkte in för att föda, då fick jag antibiotika och massa tabletter. För man får inte sippra fostervatten i mer än 1dygn. De är falrigt för bebisen.



//kram, Mia

2010-02-08 @ 19:37:04
URL: http://snuttegubbe.bloggplatsen.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback