textmenu="return false">

3 Dagar kvar bara <3

Nu är de bara 3 dagar kvar och jag känner ingenting längre i magen!
Jo själv klart känner jag hennes hårda sparkar och rörelser hela tiden och hennes hikningar ska vi inte tala om! Herregud hela magen studdsar då!
men inga värkar eller nånting längre :(
Vi som verkligen trodde vi skulle fått se henne redan i början på veckan då jag hade som ondast! Menmen..
Vi får väl hitta på nått jobbigt i helgen så de kommer på måndag då vi har BF =D
De e så skönt att de äntligen e fredag i dag! Då e älsklingen äntligen hemma med mig i två dagar nu! :)

Idag skulle jag egentligen åkt till Thuns med mammi & syster!
Men eftersom de e så slaskigt på vägarna och allt så ville inte mamma åka!
Så jag ska sitta här ännu längre nu och vänta på att John ska komma hem, så han kan åka med mig dit!


Kommentarer
Postat av: Tova

Åh, hoppas du får möta ditt pyre snart :)Jag hade ju inga känningar eller förvärkar alls dagarna innan. Mådde superbra!

Sen gick ju min förlossning väldigt snabbt också hehe, hoppas det blir lite "lugnare" för dig ;)

kramar

2010-02-26 @ 13:23:16
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback