textmenu="return false">

2 dagar kvar <3

Jag vakna med ett skit humör och e fortfarande på dåligt humör....
Först var vi ut med Rinjah i skogen och hon stack i väg så jag gick fram och tillbaka 3 gånger där vi gått!!!! John gick hem (Grining för att hon var borta och inte kom tillbax )och då sitter hunden här hemma och vänar redan.. och där ute i skogen går jag och ropar...   Så efter nästan 1 timme kommer jag hem igen!!
John har gått till sin pappa, som VANLIGT!! Han är tammefan alltid där på helgerna och ska hjälpa han med nått!
Det e jätte roliga helger vi har!
Jag tänkt sätta mig vid datan och läsa lite bloggar, jaha visst... Internet funka inte :S nehe då tänkte jag kolla på en film jag ladda ner i går men de gick ju inte och se på.. och för de första så hitta jag inte den :S

Åhhhhh va arg jag e...............



Jag vet inte va jag ska ta vägen, jag har myrer i kroppen!
FULT väder, John e inte hemma, Jag vill inte städa, jag vill inte göra nånting, jag vill bara gå och lägga mig och vakna upp glad och pigg och fint vårväder och en gubbe som kan hålla sig hemma om helgerna om jag MÅSTE det!


_________

Förlåt för detta griniga inlägg, men jag känner mig bara så jäkla förbannad just nu!
Skriver kanske senare när jag kanske är på bättre humör?! :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha vi har typ samma karlar. Din ska till sin pappa och min ska jämt till sin mamma.



Snart är det dags. Några känningar ännu?

2010-02-27 @ 12:44:09
URL: http://helenasworld.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Man får vara förbannad ibland, och därför finns bloggen, så man kan skriva av sig!! :)

2010-02-27 @ 13:16:34
URL: http://delavmittliv.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Spotta ut skiten bara. Det är skönt (: Nu får lilla Julia ta och komma ut! Då kanske ditt humör blir lite bättre också ;)

2010-02-28 @ 12:53:18
URL: http://pernijah.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback