textmenu="return false">

Usch!!

Jag är dunder förskyld!!!! Täppt i näsan, hostar och feber!!! :'(
menmen! Rätt skönt att ha det nu såhär 2 veckor innan jul ist för att ligga sjuk på julafton! :) Eller?
Julia är iaf friskt! Fast jag undrar om hon också börjar bli förskyld?

Ärligt talat så längtar jag inte så värst mycket till julafton!!

Det var roligare förr när man var mindre! Då man fick massa julklappar och man kunde ju inte alls sova natten innan jul, för man låg bara och tänkte på vad man skulle få?! :)

Det jag ser fram emot denna jul är att få vara med min lilla Julia på sin första julafton och få se henne så lycklig när hon öppnar sina första julklappar! :)
Och fira jul med min familj och släkt som vanligt, underbart!
Jag vill att Julias första jul ska bli bra! och kunna minnas den som en glad och lyckad dag!




Jag ska inför skaffa mig en dagbok, så jag kan skriva ner mina tankar och ha dom för mig själv!!

Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback