textmenu="return false">

Storstädning...

.... Bara för att det är JUl ;P

Jag har sädat sen vi kom upp i morse och kan ju skriva att jag bara hunnit med sovrummet och hallen!!! :)
Ja och det går ju sädär när man har en 9månaders som gärna vill hjälpa till :)
Jag dammar och sånt tråkigt och Julia kommer krypandes efter hela tiden och drar ner alla skor från skostället, drar i alla sladdar hon hittar och drar upp Johns strumplåda så alla ligger på golvet! :)
Jaa, va säger man? Tack för den stora hjälpen gumman :) Åhh Julia!! :) Barn e ju för roliga dom!

Julia vart trött mitt i städningen så då var det bara klä på oss ute kläderna och hoppa i vagnen och gå en promenad.. Nu sover hon! Jag måste äta lunch... Fast borde ju ta denna timme till att få städa SJÄLV!! :)  menmen, får ta städningen när John kommer hem så får han ha Julia :)

Hörs kasnke senare i kväll! Om jag har hunnit städat klart huset då :)
Kommentarer
Postat av: Sarah

Vad stor hon blivit gullungen :) såg bilden här nedanför :) hur är det med er ? Kram

2010-12-15 @ 17:26:19
URL: http://Langtanefterattblitre.se



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback