textmenu="return false">

Ny vecka...

.. nya möjligheter!!  Och lucia är det i dag också! :)

Kom precis in efter en promenad! Så nu sover Julia i vagnen! :)

Jag håller på att tvättar! Har bäddat rent i sängarna också! Vikt 2 maskiner tvätt! :) Så nu kan jag ta det lungt tills maskinen är klar! Sen ska jag bara ta det lungt och leka med Julia och laga mat så klart!!!

Jag är inte förskyld längre. Eller jag e lite täppt i näsan men det märks inte :) men annars är allt som vanligt igen :) SKÖÖÖÖNT!!!

Den här vecka har vi lite planerat iaf!

Mån: Skulle ha åkt till familje center, men vill inte smitta nån stackars unge såhär innan jul och allt!
Tis: I morgnon kommer min mor och hämtar mig och Julia, sen ska hon och jag vara i Edsbro hela dan!
Vi ska till BVC och min mormor & morfar ville träffa Julia så dit ska vi också! :)
Ons: Inget planerat!
tors: Familje center?
fre: Inget planerat!
Lör: Lämna Julia hos mina föräldrar så ska John och jag julhandla det sista, äta midda bara vi två<3
Sön: Vara hos svärfar/farfar

Vill att Sara ska bli frisk så dom kan komma hit, måla och fika!!! :) Så Sara bli frisk NUUU!! :)
Kommentarer
Postat av: Anna Mamma till Lucaz

åh gumman tack förs sist. :D

ses på torsdag då kanske när det är avslutning?

Får se om vi hinner ses nu innan jul :D

Skulle ju vara roligt. men hör av mig så får jag se om du har tid. :D

2010-12-13 @ 21:22:41
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback