textmenu="return false">

klart!!

Alla julklappar är inhandlade och in slagna! nu kan jag koppla av!! :) Skönt! nu längtar vi bara till julafton! :)

Denna vecka vet jag inte alls va vi ska hitta på!
På torsdag ska vi iaf till familjecenter och baka pepparkakor :)
ska nog höra med Sara om hon ska komma ut hit på landet och måla på tavlorna jag köpt! :) Hehe
Ni ska få se senare ;P

Idag har vi vart hemma heeela långa dagen! Vi har vart ute några gånger, har lagat mat och har gjort lite olika julkort! Så i morgon ska jag posta julkorten :) Super nöjd!

Nej nu ska gå och sätta mig på golvet och leka med Julia :)

Kommentarer
Postat av: Anna Lundin Mamma till Lucaz

åh vad roligt. :)

Ja nu kan julafton komma tycker jag!

Men madde. vad har hänt? Vill du inte umgås med mig..? :( känns så.



vi tänkte också åka dit för att baka. hihih.

Skulle vara roligt om vi sågs oftare...

2010-12-07 @ 01:31:03
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback