textmenu="return false">

FY

Vad det snöar :O

Var upp vid 7 i morse och åt frukost sen gick vi och la oss igen och somna på en gång och sov tills kvart i 10! Skönt :)

Vet inte vad Julia och jag ska hitta på idag?!
Tror vi stannar inne iaf ;P
kanske går till sängen snart igen så får Julia sova midda där och jag titta på tv! :) låter väldigt skönt i detta väder! :)

Har skrivit ner en massa resept på julgodis som jag ska hinna baka innan julafton!!
Jahaja, när ska det bli då?
Inte på lördag tror jag, då ska vi vara borta på dan sen på kvällen kommer Christian och Erika!
På söndag ska vi vara i Norrtälje klockan 12 för att se Julia´s gudmor dansa! :) Men måste bli av i helgen på nått vis! För jag kan inte baka och vara kladdig när Julia vill vara i famnen hela tiden! :)
Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej =) ja dom växer ochväxer! 5 månader har gått fort :) .. Det var så länge sen vi sågs också, vore jätte kul om vi kunde träffas något, efter nyår flyttar vi till norrtälje då kommer jag kunna ta mig ut i världen igen :p så värdelöst att bara vara hemma jämt. Då kanske ni kan komma förbi oss in ni vill :) eller ta en fika eller s

2010-12-16 @ 11:59:48
URL: http://langtanefterattblitre.blogg.se/
Postat av: Sarah

Min mobil fick något ryck och skickade iväg kommentaren utan att jag fick skriva klart men ja det är bra med oss :) och krya på dig förresten :) haha rörigt det blev nu hoppas du förstår röran jag skrivit :) kram

2010-12-16 @ 12:04:36
URL: http://langtanefterattblitre.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback