textmenu="return false">

Trött

Igår var vi till familje center hela gänget :) Massa mammor och barn! Så Julia hade fullt upp med andra ordt!
Vi var inte hemma förens 19 i går kväll Julia och jag ;)  Och åkte här i från 10 i går morse ;P
Så hela dan betod av öppna förskolan och en shopping runda nere på stan med Anna :)
Jag köpte ett par jeans till mig och massa kläder till lill fröken så klart ;)

Så Nästa torsdag blir det dit igen! Ska försöka åka dit varje Torsdag! =)

Idag
kom Julia och jag upp halv 1 :O   Julia vakna 12!
Idag blir det bara att vara hemma och leka o vila! Är såå trött fast jag sovit sen 23 i går kväll till 12! med lite vaken där i mellan!
När pojken kommer hem blir det bara midda sen in och handla lite mat!


Kommentarer
Postat av: Saara ♥ Mamma Till Linnéa ♥

Ja, jag såg det :D

En sån ska jag med ha :)

2010-08-27 @ 14:45:54
URL: http://itssaraslife.blogg.se/
Postat av: kristine

:)

2010-08-29 @ 21:31:05



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback