textmenu="return false">

Ont

I helgen har vi bara vart hemma känns det som!
Men vi har vart i Vallentuna och firat min kusin! Och igår var vi i Edsbro och åt mat o fira min morfar som fyller år idag =) Grattis morfar!
Vi spela bingolotto i går kväll också! Det gick ju bara för mig ;P Hahah Jag vann en ny bingolott ;)
Ojoj jag slog på stort jag ;)

Julia och jag skulle egentligen åkt till Stockholm i dag för jag skulle till tandläkaren! Men har ingen barnvakt!
Så jag får boka en ny tid snart igen!
Känns skönt att inte behöva åka dit i dag, fast ändå så måste jag fixa med käften.. Menmen!!

Jag börjar bli sjuk tror jag.. Har jätte ont i halsen!!!  Vill INTE bli förskyld!!! Julia och jag har fullt upp den här veckan!
I kväll är det hundkurs igen.. Sist gick det jätte bra för Rinjah :) Men i värsta fall får John gå den här gången om inte jag orkar! Det är bara bra om John oxå får lite pli på hunden :)

I morgon ska vi till BVC :)
På onsdag tror jag vi åker till min faster eller så blir det på fredag!
Torsdag blir det öppna förskolan för unga föräldrar! :) Vilka ska me? :)
Fredan blir nog rätt lugn.. iaf till älsklingen kommer hem ;) Haha


Julia & Hennes moster =)

Kommentarer
Postat av: johanna

Hejsan

jag har frågestund på min blogg som pågår till 18.00 ikväll. Va gärna med och ställ frågor

2010-08-30 @ 16:44:35
URL: http://ljungbyflicka.blogg.se/
Postat av: jenny

jag ska med på fredag ;D

2010-08-30 @ 19:30:15
URL: http://jennnyericssons.blogg.se/
Postat av: jenny, mamma till elina

ja vi tar torsdag eller var det nått speciellt på fredagen där?;d om du vill kan vi gå på stan efter?=) kram

2010-08-30 @ 23:30:41
URL: http://jennnyericssons.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback