textmenu="return false">

onsdag!

Igår var vi och åt lunch hos Erika, Julia och jag =) Mysigt!

Idag har min mamma vart här hela dan.. Nej inte hela dan. Men från halv 11 till halv 2!
Sen efter dom ätit midda alla där hemma i Edsbro så kommer dom hit igen ;P
För jag har bakat Äppelpaj och då vart ju amanda sugen! =)
Så i kväll kommer dom igen =)

Jag har ingen bil denna vecka.. Behöver byta däck!!!!!
Så det får bli buss för mig och Julia´s del tills det är bytt =)

i morgon vill jag in till Norrtälje och gå på familje center!! Det är öppet för unga föräldrar då! Så kasnke åker me Sara och Anna dit i morgon iaf, men känns lite jobbigt att ta bussen här från in till Rimbo och sen alla vi 3 med varsinna barnvagnar på en buss in till Norrtälje sen! det känns som bussen kommer bli full! :/
Menmen..  vi får se! inte vårt fel att bussarna är så jäkla små för barnvagnar!  :)



Kommentarer
Postat av: jenny, mamma till elina

ja kom in till norrtälje, då ses vi på familjecenter:D

2010-08-26 @ 10:10:24
URL: http://jennnyericssons.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback