textmenu="return false">

Måndag!

I morse skicka jag i väg älsklingen till jobbet ;) Han har vart hemma och vart sjuk sen förra fredan! så inte kan han sitta hemma och va sjuk heller?! ;)


Julia sover! Rinjah ligger ute i solen! Jag har tråkigt, funderar om jag ska åka till Rimbo och betällt tid hos frisören?! och handla lite! Men tar nog det i morgon då jag nog ska träffa tant Erika och ta en fika =)

Ska laga mat snart.. Eller snart klockan är ju bara 1 såg jag nu.. herregud jag har ju många timmar kvar innan middagsdax ;P

Ikväll ska jag och vovven gå på hundkurs! =) Det är varje måndagkväll i 8 veckor =)
Så hoppas på att Rinjah blir lite lydigare nu efter dom veckorna;)

Jag har rinktigt tråkigt.....  Har redan diskat, städat, tvättat alla kläder = Tvättkorgen är TOM!!!! , Hämtat posten fast iofs så har jag ju inte tittat igenom posten än. Så de kan jag ju ta och göra ;)!
Ja så jag får väl lägga mig på sofflocket och vila, lästa posten nu till fröken vaknar, sen är det livat här igen kan jag lova! =)
Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback