textmenu="return false">

John sjuk!

Ifredags fick jag åka och hämta älsklingen i Vallentuna direkt när vi vakna!
Han hade/har magsmärtor och feber och ont i huvudet!
Så hela fredan sov han, Julia, jag var i Edsbro så inte Julia blir sjuk lr så!
Tänkte köra han till sjukan men det fick jag ju inte! :/ Han e en sån envis liten karl! :)
För ont i nedre delen av magen och feber är inte bra!!!! Det typ skriker BLINTARMEN!!!
Aja jag kan inte tvinga han ;) Så han får väl bo på toan då! ;P

Igår kom min pappa hit så vi åkte till Täby galopp för att träffa mamma, lilla syster, moster och kusinen som stod och sålde på loppis! :) Sen tog vi det lungt på kvällen var hos svärfar/farfar!

Idag
har vi inte hunnit gjort så mycket mer än att få en trött bebis att somna!
Och tvättat några maskiner me tvätt! Tänker nog åka till min mor & far senare när Julia vaknat, så vi kan titta på kattungarna! =) Jag vill äta kräftor men har ingen större lust med det :S Jag vill men ändå inte! ;P Det är ju så grisigt ;P Menmen, får se vad denna dag bjuder på! Får se också om älsklingen tar sig till jobbet i morgon eller inte!
Kommentarer
Postat av: sarah

hej :) Jo det var jätte roligt i skåne, träffa hela tjocka släkten.. blir ju inte av att man träffas så ofta när dom bor där nere så det var skoj :)

jaha , när började det försvinna? Är så orolig för jhur det kommer bli när hon börjar förskola/skola vår lilla tjej.. tack för att du skrev , känns iaf inte hlet hopplöst :)



hur är det med er då?



ha det bra

Kram

2010-08-16 @ 08:46:35
URL: http://langtanefterattblitre.blogg.se/
Postat av: sarah

jaha gör hon , häfigt =) Vad fort tiden går!! läste ju din blogg när du var gravid också , känns som att det inte var så länge sen ;p ..

hur gammal är Julia nu ? Hon är så söt, riktigt charmtroll =)



kram

2010-08-16 @ 12:04:21
URL: http://langtanefterattblitre.blogg.se/
Postat av: sarah

duktig tjej =)

2010-08-16 @ 16:22:24
URL: http://langtanefterattblitre.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback