textmenu="return false">

Hemma igen!

Älsklingen ringde vid 1 inatt och ville bli hämtat! :) Så han var hemma 2!
Han satt på akuten från 19.30 till 1.00!!! Och ändå klämde dom bara på magen och tog blodprov och sånt! :/
Men han är iaf hemma nu med "medicinen" att han skulle dricka coca cola....  John är överlycklig ;) för stunden, han har nått virus i magen! Så är det inte bra om 10dar så ska han tillbax och kolla och få medicin!
Han ligger här i soffan och läser en tidning just nu :)

Så nu vet ni hur det ligger tillhör i sjuk stugan ;)
Så några dar till har jag min älskling hemma från jobbet iaf =)

Min älskling-Min bara min- Min Min Min Min!!!!!!

Kommentarer
Postat av: jenny, mamma till elina

tackar:D

Julia är också ett riktigt litet charmtroll:)

Vi borde ses någon dag?!

2010-08-18 @ 23:31:54
URL: http://jennnyericssons.blogg.se/
Postat av: jenny, mamma till elina

Absolut! Blir kanon det=)

2010-08-19 @ 21:36:14
URL: http://jennnyericssons.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback