textmenu="return false">

2 timmar o 45 minuter senare....

Och JULIA sover FORTFARANDE!!!!!!!!  :O

Nu har jag läst posten... Gosat med vovven... Läst alla bloggar som finns??
Herregud va ska jag nu göra?!
Tänk vliken dag jag fick iaf ;) Ingen karl hemma som ska hålla på ;) Ingen bebis som e vaken som vill leka!
Ojoj bara en ensam dag för sig själv i soffan :) Underbart! Fast väldigt tråkigt! :/
Fast snart får jag börja med maten och äta.. Då vet jag precis vem som vill vakna och oxå äta =D Så är det varje dag, hon missar inte en ända måltid då vi ska äta =)

Laddar upp några bilder som är från sommar 2010 :






Mormor och Julia, visst är dom lite lika? =)



Jag, John, mormor, Julia i mosters knä och morfar!




Julia, moster Petra och Marcus!

Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback