textmenu="return false">

Måndag!

Nu har jag precis kommit upp.. Ja klockan e snart halv 1! Och Julia sover i sängen.. typiskt.. Det som är så fint väder ute, nej jag får väl vänta tills son sovit klart så vi kan gå ut sen då! Bara hon inte sover sina 3-4 timmar långa pass :P Jag ska gå och vika in all tvätt i garderoberna och tvätta lite mer också kanske :) Sen ringa Gunilla och boka tid så vi kan komma och skriva på papprera att det är John som är far till Julia!

Denna vecka blir nog full späckad...
I morgon ska Julia & jag åka till lena och hugo, tror jag :)
Sen onsdag och torsdag ska vi nog vara hos mina föräldrar.. Mamma e ledig så!
Sen på fredag vet jag inte riktigt :) Måste in till norrtälje på en salong där och boka om min tid för att förlänga naglarna! :)

I går satt John och jag ner och skrev upp några som ska bli bjudna på Julia´s dop vi ska ha i sommar:)
och vi har räknat till 62 stycken hittils iaf:)

Kommentarer
Postat av: Lena

Fort tiden går =)

va roligt att du ska träffa lena o hugo =)

Ha det bra kram

2010-04-12 @ 18:51:59
URL: http://lillakortalena.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback