textmenu="return false">

Onsdag = Bonde söker fru :P

Hej alla!
Ja som ni vet så e jag ju hos mor och far!
Så jag kan tyvärr inte lägga in några bilder på magen eller nånting förens jag kommer hem igen på torsdag kväll! :/ Glömde ju sladden till mobilen!!! :/ 

Idag (Onsdag)
vid halv 10 åkte jag, Petra och mormor och hennes två systrar in till Norrtälje för att handla lite och lägga smycke på graven! De blev jätte fint där! Bilder kommer in senare!
Sen var jag hem till mormor och morfar och åt lite nyponsoppa =D Goooott!!!
Hämta lilla syster också på fritids halv 4 och då vart man ju inte så populär eftersom hon ville ham 4 :O
Så nu sitter en arg 8 - åring i soffan och jag här och hundarna här brevid mig i sängen :P 
Snart kommer älsklingen hit också<3 då blir de göra midda till oss tre eftersom mamma och pappa jobbar!
När pappi kommer hem ska vi åka IGEN till norrtälje och handla :P hahah jaja!  Senare ikväll så blir de nog lungt och kolla bussar och lite sånt tills i morgon och sitta i soffan och kolla på  bonde söker fru :D
Stackars mamma som missar de :)


Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback