textmenu="return false">

Måndag IGEN =)

Nya sängen var skön att sova i :)
Tack gode gud att jag kan sova i denna säng utan att få ryggont!! Vakna halv 2 idag, så det märks ju att den e SKÖN!  Men idag iaf så har jag bara legat i sängen och tittat på förlossningskliniken sen var jag ju så klart ut med huden i skogen! fy bubblan vad halt de börjar bli ute :O Dax att ta fram vinter skorna här ute i skogen kanske?? Ska gå upp nu snart och börja laga mat så älsklingen får midda när han kommer hem! Sen måste jag väl slänga in en maskin med tvätt oxå!  Senare i kväll ska vi åka till Norrtälje och handla mat! :)  ska försöka lägga upp lite bilder här på bloggen oxå! så ni får se vårt fina sovrum :) Fast de e inte helt klart än! Ska upp me speglar och gardiner och tavlor!

Nån som vill fixa min blogg?
Den ser ju för jäklig ut just nu!!!

Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback