textmenu="return false">

Grattis morbror!

Ja igår var vi ju och hämta nya soffan XD den e as skön att sitta i! älskar den<3  Vi köpte 4 filmer i går också så i natt som var så gick vi och la oss klockan 2 tror jag, för vi kolla på 2 av filmerna!


idag så har vi vart till min morbror som fyller 29år idag!  sen har vi bara fixat lite här hemma! och snart kommer Lule och Erika hit! Så nu har jag fixat lite morötter och gurka och lite dip :) hihi sen kunde jag ju inte låta bli att köpa lite skumtomtar och julmust :) hihi så i kväll när dom kommer blir de nog film och de!  Ja juste, vi köpte en JULKINKA  i går XD så idag till middan så fixa vi den och så åt vi macka med julskinka och senap  idag :)  såååå gott!!!!       haha fy fan vi kommer dö här hemma :P de e as varm :o  Vi har gjort en brasa och jag har tänt 27 ljus bara i köket och vardagsrummet :O och så kommer de 2 personer till och gör de lite varmare :P hahah ojoj!    sen har jag tänt ljus ute också! haha gör de så ljust som möjligt så jag ser om de kommer nått spöke hit i kväll/natt som tex SVÄRFAR :P
Aja nu måste jag nog gå!  =)
Hörs kanske lite senare!

Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback