textmenu="return false">

Fredga kväll

Jag sitter och kollar på idol medans Jompa tapetserar en fondvägg i vårt nya sovrum :) det kommer bli skit snyggt!  Jag sitter i soffan med chips skålen brevid mig och såklart på andra sidan sitter hunden och tigger ;) och jag har datan i knät :P Och lillbruden sparkar och har sig! Ikväll så har vi vart till Arninge och köpt golv som vi ska lägga in i vårt sovrum, mamma och Amanda var med oss! vi var även in och handla massa mat och mamma köpte ett par snygga jeans!  :) Men nu börjar John bli klar så, får väl börja bli klar här jag och sen gå och besöka sängen!  Men tycker verkligen inte om att lägga mig :( får bara så ont i ryggen och höfterna när jag ligger i den dära dåliga sängen!!!! Men på söndag blir det en ny säng =D =D    
Godnatt<3

Ja juste, GRATTIS till min kusin Linneá som fyller 17år idag xD

Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback