textmenu="return false">

Då var de söndag redan!!

Igår (Lördag) så hann jag aldrig skriva nått här,tyvärr! Men igår så åkte vi till Vallentuna för att fira kusinen! Sen var det bara att fara till Norrtälje för att festa hos Lule (Cristian). Vi käka tacos hos han oxå, de var mums mums!!  John drack inte och INTE jag heller så klart :) men älsklingen drack inte för att vi skulle ju till Uppsala med min familj + morbror idag (Söndag), så John körde! Men vid 9 tiden så var allt folk på plats i Lule´s lilla lägenhet :P heheh vi var 13 stycken i en 1.a :P varmt vart de iaf! Och jag och John var ju dom enda som inte drack :) men det såg bra ut iaf :P heheh ja juste, sen vid 22 tiden så åkte vi till flygis för att jag blev ju så sugen på mandrariner :P Mandariner är verkligen ett MÅSTE ha nu när jag e gravid :P jag fick i mig 9 stycken i lördags :) hehe  Sen vid 1 tiden så kände jag att jag inte alls orkade vara uppe längre! så vi åkte hem till mina kära far-föräldrar och sov :)
Farmor hade bäddat upp bäddsoffan till oss (: Men, eftersom inte jag kan sova på nätterna så sov jag inte ett dugg under den natten hos farmor och farfar! jag bara låg och snurra runt runt och sen upp några gånger oxå för att kissa! Men iaf vid 8 på morgonen så gick farfar & farmor upp så då gick jag också upp! :) vi satt och prata och prata och prata! sen vid 10 tiden väckte jag gubben så vi kunde åka och hämta morbror Kalle, för att senare åka till Edsbro och hämta alla andra :) Så vid 11 åkte mamma, pappa, Amanda, Petra, Marcus, Jag, John och Kalle till IKEA!
John och jag köpte: Sängar, sängram, Madrasser, täcke, 2 kuddar, spegel som jag ska ha på garderoben, skötbord till lillbruden, rullgardin! Sen var vi in till jysk och där köpte vi våra sängmadrasser! Sen så körde vi hem Marcus! och sen handla lite på Coop och Kapphal! sen var det bara att fara hem och bygga upp allt! Och till midda så åkte John och jag till mor för att äta pannkaka och kolla lite på nya Robert gustafsson´s filmen!  Men nu ligger jag/vi iaf i den nya sköna sängen och i det nya fina sovrummet =D e jätte nöjd med allt!!!! Hoppas bara att jag inte får ont i ryggen av den här sängen :/ 


  Hoppas dom ringer i morgon och berättar hur mina prover är!!!

Kommentarer
Postat av: frida

madde du får ju ta och lägga upp bilder på nya huset ;) puss

2009-10-19 @ 11:29:55
URL: http://allasalfons.blogg.se/
Postat av: Ida

Kul att du är gravid! :)

Kan du inte lägga upp lite bilder på era djur och hur det ser ut i erat hus? Skulle vara kul att se :)

2009-10-19 @ 14:30:59
URL: http://idarosman.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback