textmenu="return false">

24:e

Jag e dunder FÖRSKYLD... åhhh fy så jobbigt!!!!
så idag har vi bara vart ute och eldat upp allt skit vi hade kvar sen gästrummet tex. sängen, tappeter och kartonger från nya sängen! 
sen så  var jag så snäll och bjöd över svärfar på midda här hos oss :P så det blev tacos :)
 sen har älsklingen städat till fiskarna och jag har tittat på tv och kollat en jävla massa bloggar :P shiiit man blir ju som beroende :P hahah 
  ja nu e de bara15 minuer kvar av denna dag :P men som tur e så ställer vi om klockan nu :P så jag kan vara uppe nån timme till eftersom de inte blir natt på en gång ;) hihi  men borde nog sova me min förkylning och min urinvägsinfektion.....  Jag tycker verkligen inte om min penselin, blir jätte trött av dem.. känns ju som man e ny gravid...  bara trött och mår illa!!

Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback