textmenu="return false">

Vart hos långLena idag!

Idag har jag vart i Åkersberga hela dagen :) Åkte kvart över 8 bussen från Rimbo till Berga!
Så idag har jag gosat me Hugo från 10 till 15 :)
Han e så mysig och så gullig!
Har alltså vart hos lena och Thommy!
Lena hade homeparty! med massa barnkläder! as fina bebis kläder! :)
och många mammor var där också ett tag med sin små bebisar! :)
Så söta! Jag vill ha min NU!!!!!


Nej nu ska jag sätta mig i soffan och sova ett tag tror jag!
Fy har vart uppe sen kvart över 6 idag! det har inte händ på några månader för min del :P
e jätte trött!

P.s Första söndan på en månad vi sitter lottlösa D.s
(inga bingolotter idag)
Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback