textmenu="return false">

Farsdag:)

Lördag:
Asså igår va det inte heller e bra dag för mig :O  Asså hur lyckas man få otur i 3 dagar i rad??
Aja, men igår (Lördag) iaf så skulle älsklingen och jag gå upp 6.45! För vi skulle åka till min mamma och pappa kvart i 8! För kvart över åtta ungefär så skulle mamma och jag åka till Hallstavik på loppis! Men så ringer mamma mig kvart i 9 på morgonen och frågar när vi kommer??? :O FAN vi hade försovit oss i 2 timmar!!!  John skulle köra mig dit för att senare åka till Uppsala själv och köpa presenter till mig (A) =) För vem fyller år på torsdag? :D Jooo jaaag!!  Men iaf så kommer vi hem till mamma och dom vid 10:40 då var de bara jag och hundarna hemma där för dom andra var ju på LOPPISEN :O som jag missa!!  Så John stack till Uppsala 10.45 och kom tillbax igen vid 16.00 :O han hitta inte alla presenter till mig i Uppsala så han åkte till Norrtälje OCKSÅ! :O

John köpte också nya tak lampa till köket och en vardagsrums lampa :P som e as grym!


Kökslampan! Ser ni nått? :/ Lite dålig bild!



Vardagsrumslampan! Snygg? :P Den e as cool!


Men iaf hos mamma och pappa igår så tapetsera pappa och jag ett rum! fast jag sluta efter halva fan orkar inte hålla på och stå upp så länge! Så Marcus tog över och sen när John kom så fixa han resten :P hehe  Så nu har nästan hela familjen tapetserat ett rum där :P 

Sen på kvällen var vi barnvakt hos John´s mamma! Till Leon och Alehandro (Stavning?) Men de gick iaf bra! Vi åt midda där också, Kycklinggryta och ris, mummsigt!! Var där från 18.00 till 01.00 =) Men vi hade skoj vi, vi kolla på Narnia och Tatziki :) 

Älsklingen och Oscar hos hans mamma!
 

Idag:

 söndag så har vi vart hemma hos mina far- föräldrar :) Vi fira farfar som fyller år idag :) Grattis!!  Fast vi fira mig också! :) Så idag har jag öppnat massa packet =D
Hela min familj var där och faster Liz!  Och så klart mina små söta kusiner, Sebastian & Fabian! XD



Det här fick jag av faster liz och Fabian<3




Detta fick jag av Farmor & Farfar<3




Detta fick jag av faster Lena <3



Detta fick jag av kusinen Sebastian<3



Sen efter vi vart hos farmor och farfar så åkte vi och handla lite :)
Jag köpte :

Ett rör med toffsar och två papp- julstjärnor! :)


Nej nu ska jag gå och kolla lite på tven :P

Kommentarer
Postat av: petra

snyggt:)

2009-11-08 @ 22:30:36
URL: http://mittlivminblogg.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback