textmenu="return false">

ONT ONT ONT

Asså jag har så ont i mina brööööst!!!!!
För de första så känns de som dom växer med 10 meter per dag:O  de drar verkligen i skinnet!
De känns som de e dom som växer mer än magen!
Åhh dom bara svider, asså på ut sidan :S
De känns som e torra men de e dom inte för jag smörjer in dom hela tiden!
MEN JAG FATTAR INTE VARFÖR? :S De svider så jag kan börja grina! och hatar att ha bh på mig, när de gär så ont!!!!
Och bröstvårterna ser konstiga ut:S
ska be mammi kolla på dom!
för så som dom ser ut nu så ska dom nog inte se ut!




De känns som om dom skulle vara så här stora :O


Bilden e i från google!
Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha, det är ju bra att du haft tur hittills :D Jag har inte haft nå otur idag iallafall.. Och jag hoppas att du slipper få otur på thuns. att du kan handla det du vill ha och så :)

Jadu, i mina tankar... Där är det mycket saker som vandrar. Men just nu är det mycket om julen, hur jag ska fira den.. och om jag ska flytta hemifrån eller inte ?!

Mina föräldrar och lilla syster ska nämligen sälja huset här i Hallsta, och skaffa lägenhet i Norrtälje, och jag vet inte om jag ska flytta med dom eller flytta hemifrån..?! Jag har ju inget jobb - vilket betyder inga pengar!

Och dom måste ju veta om dom ska skaffa en trea eller en fyra.. Och om jag flyttar med dom så kan ja ju inte flytta snart för då har dom ju ett rum för mycket i längenheten, vilket är onödigt! Jag vill ju flytta hemifrån, men det går ju inte utan pengar!! Så funderar på att bo hos älskling ett tag tills ja skaffat jobb och så, om han går med på det.., men det är för trångt i hans etta, att mina saker inte får plats här isf.. eller om jag flyttar med mamma och pappa så bor jag hemma ett år eller nåt efter jag fått jobb så kan jag spara pengar, och flytta sen ;P haha, svårt beslut det där!

Vill ju även känna att om jag kanske flyttar till Jonas, jag vill ändå ha plats i längenheten sen hos mamma och pappa fall ngt skulle hända mellan mig och Jonas.. Hmm, hoppas du förstår.. Tror jag skrev bra, så att du kan förstå lätt, men vem vet ^^, haha, puss hjärtat! SHOPPA LOSS RIKTIGT ORDENTLIGT NU!! :) Och visa sen på bild va du köpte och så :)

2009-11-13 @ 20:40:00
URL: http://delavmittliv.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback