textmenu="return false">

Mina presenter!

Tänkte visa vad jag fått i dag på min födelsedag!


Av: Izeta, Alexander och Celina!

Blommor och en duk!







Av: Älsklingen<3

Duntofflor, blommor, toblerone, 4 par leggins, kort, pressentkort på 2000kroner på Ullared, 3 st ljuslyktor och Neutrogena Visibly Clear!








Av: Mamma, pappa, Petra och Amanda

2 lakan, en tomte, 2stpåslakan och soffan!




Av: Cristian och Erika
 
300 kroner på Babyproffsen!





Av: Svärfar

En kartonk med kärstickor! Hahahah
Bara för att JAG ska få det lättare få fart på elden! HAHA
(För att de bara slocknar för mig jämt annars)


Sen har många grattat mig på sms och på internet , ringt! Taaack så mycket!

Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Vilka fina presenter :D

2009-11-12 @ 19:09:54
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Få se soffan då ;) haha

fina presenter.. :

2009-11-12 @ 21:13:36
URL: http://delavmittliv.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback