textmenu="return false">

Hemma

Nu e jag hemma igen :)

Skööönt! Fan de var kallt ute ju!  0.5 grader var de! och där stod jag i 2 timmar!
Och jag kan ju inte säga att det var kul iaf!
men nått att göra under dan iaf!


När vi var färdiga där så åkte jag och Stickan till Rimbo ica!
Sen på vägen hem så stanna vi ett tag hemma hos älsklingens farfar & farmor :)
dom e verkligen såå mysiga och dom små hundarna också!
Så jag kan tala om att JAG VAR VÄLDIGT POPULÄR när jag kom hem till min hund :P haha ojojo så hon nosa!

Nu sitter jag och kollar på förlossningskliniken och har gjort en brasa också XD
så nu kommer älsklingen vara glad<3 :P

När Jompa kommer hem så ska vi bara äta midda och sen åka till THUNS, som vi skulle göra förra fredan.. men nån somna ju :P så han lova att vi skulle åka i kväll så får väl hoppas på det! :P


Nej nu ska jag kolla på tven och mysa med vovven som sover och bebisen som sparkar!
Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback