textmenu="return false">

Hemma!

I går vid 18 tiden kom vi hem från Ullared!
Vi har haft de super kul! men sakna min lille jätte mycket!!!
Direkt när vi kom hem så packa vi upp alla påsar och sen åkte vi och hämta vovven!
Såå skönt att få ha henne hemma!!!!

i lördags så åkte vi 3.00 här i från på natten och var framme ungefär 9.30 i Ullared! 
Så från 9.50 till 12.10 stod vi i kö för att få komma in på själva Ullareds affären :p hahah
Sjukt lång kö :O
men vi gick i omgångar in på dom andra affärer där utanför!
så i lärdags så handla jag och John en hel kundvagn full :P
De var så spännande att få gå till kassan sen och se hur mycket jag handlat för! :)
Och i lördags så handla jag och John för 2 332 kroner!

Sen när vi var klara där så åkte vi till stugan!
Så vi plocka upp alla våra saker där :P
Sen åkte vi och åt midda på nån Assiatresturang! Gooott!
Sen var de bara "Hem" och lägga sig :) alla var så trötta och ont i fötterna!
Så vid 19.00 i lördagskväll somna vi! ^^

I söndags så vakna vi 6.30 vi åt frukost och fixa fint i stugan och sen åkte vi till Ullared IGEN
Men den dan behövde vi inte alls står länge i kön :)
Och john och jag tog ingen kundvagn idag :P så vi tog en varsin kundkorg:P haha
Båda vart prop fulla!
Och i söndags så handla vi för 800 kroner!

Sen var vi bara in på Net on net och kolla och john köpte nått till datan där!
Sen så åkte vi hem =)

vi köpte mest till lilltjejen!
*Nappflaskor
*Nappar
*Sängsydd runt sängen (Rosa med Hello kitty)
* Lakan och örngot i BARBAPAPA
* Sen en rosa sackosäck med Barbapapa
* Paraply till vagnen
ja vi köpte jätte mycket mer till henne! men kommer inte ihåg/ orkar inte skriva allt vi köpte till henne!

Sen köpte jag kläder till mig och massa mer! :P
Mycke vart de!
och massa julklappar!


(juste i fredags så skulle vi ju gå och lägga oss direkt när vi duschat och plattat håret och allt :P
men vi gick och la oss 0.00 och skulle ju upp 2.00 men så la vi oss vid 12 och kolla på film :P sen var de bara gå upp, så vi sov aldrig den natten :) Jag somna i bilen och sov i 2 timmar allt som allt den natten och sen direkt gå på Ullared hela dan)


Nej nu ska vi gå och sätta upp nya gardinstången och nya gardinerna (Som vi köpte i Ullared) i sovrummet!

=)




Kommentarer
Postat av: Nathalie

Verkar som du haft de bra :)

Lite bilder på kläderna och saker till bebisen vill vi ju se :D thihi <3

2009-11-30 @ 19:25:07
URL: http://delavmittliv.blogg.se/
Postat av: louise

Jag vill ha fler bilder på din mage:)<3

2009-11-30 @ 21:13:31
URL: http://coxx.blogg.se/
Postat av: Lena

Va roligt =)

vill också till ullared.

Snart kommer lilla tjejen va kul =)

2009-12-02 @ 06:55:47
URL: http://lillakortalena.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback