textmenu="return false">

Här igen =D

Nu e jag hemma igen!
igår på dan så åkte jag med mamma och syster och mormor till Thuns!
och precis när vi kommer hem så kommer älsklingen hem, så då åkte vi in till norrtälje för att lämna bort mig till Camilla! Så inatt har jag sovit utan plutt!  4:e natten vi var ifrån varann sen den 13 januari :O haha


men idag iaf förstår ni så har jag vart i Uppsala hela dagen!
Blev bjuden av Magda att få följa med på Mary kay party! så vi har suttit och provat hud produkter och smink i 2 timmar idag =) hihi skoj var de!
nu e jag värdinna där för dom! :o

Så nästa ondag har jag ett homeparty :) Cooolt!

Nej nu ska jag gå och lägga mig i soffan med min sjuka gubbe som inte jobbat idag :'(
Stackars han<3
Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback