textmenu="return false">

Hallå

I går så orka jag inte blogg! men vi gjorde iaf ingenting kul! vi bara satt hemma och dega!

Och i dag har vi vart i Norrtälje och handlat! Och vi köpte två nya fiskar också :P jätter fina!

och nu i kväll så har jag ju haft homepartyt :P de blev lyckat! :P Mamma,Marie, mormor, LenaG,LenaT, Tilda och Linnea var här! Och amanda så klart :P hehe   Alla dom här som var här i kväll köpte över 4 000 kroner tillsammans! :P hehe så Madelene var jätte nöjd med mina kunder :) 

Detta fick jag av Madelene för att jag hade ett party!
Först ska man ha en speciell handkräm och sen ska man handskrubben som e cornigt det e persiko stjärnor i och sen efter den har man en återfuktande handkräm!
Detta e jätte bra för dom som e torra och har sprickor i händerna!



Nej nu ska jag gå och kolla lite tve!
Hejdå!
Kommentarer
Postat av: Kajsa

Nej, det vet man aldrig, men det är många som asgt att 3:an var bättre så man får väl hoppas:)

2009-11-26 @ 14:17:18
URL: http://kajsarosander.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback