textmenu="return false">

Tänk så stora vi börjar bli!

Tänk va tiden går?!


När man var liten och precis börja skolan så tyckte man att man blev JÄTTE STOR varje gång man kom upp en klass efter sommaren! :)

Men herregud, tänk att man sitter här nu idag och har tagit studenten för 6 månader sen och aldrig mer behöver sitta framför en skolbänk mer!

Och
jag sitter här nu i dag arbetslös och snart om 2 månader går jag på min mammaledighet!
Jag bor inte hemma längre, jag tar hand om både djur och hus och sambo själv och snart kommer MITT BARN!

Herregud säger jag bara!!!!!!
Nu e jag verkligen STOR!! (Både åldern och magen) :) Hihi

Tiden går verkligen fort!!

Men de jag ville komma fram till var att vi ALLA verkligen börjar bli stora!!

Min klasskompis, Min bästa kompis ska GIFA sig i morgon!! =D
Asså börjar vi inte bli stor då?
Jooo!

Vi börjar bli stora/ vuxna nu!

Snart sitter vi väl på våra äldreboenden och knappt kommer ihåg våra egna barn och barnbarn!
Men dit hoppas jag verkligen att det kommer ta lååång tid att hamna där!!



Kommentarer
Postat av: Emeli

Vem ska gifta sig? :O



Om man inte har gått ut skolan än då, är man inte stor då? xP haha.

Hoppas att "du vet vad" går jätte bra. <3

2009-12-17 @ 10:13:31
URL: http://empa1990.devote.se
Postat av: Kajsa

Va? Vem ska gifta sig?

2009-12-17 @ 14:04:41
URL: http://kajsarosander.blogg.se/
Postat av: Madde

Svar till emeli:

Golala gifter sig i dag!



Jo men bara halv stor då ;) Hihihi

Ja de går super bra xD :)<3

2009-12-17 @ 17:28:16



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback