textmenu="return false">

Hemma =D

Nu e älsklingen och jag hemma igen =D och Rinjah också så klart! :)
Men i morgon igen så åker vi!
Vi e bara hemma för att vila upp oss! :P eller va man ska säga! ^^ Haha

Idag har mamma, pappa, John och jag vart på hundmässan!
köpte massa saker till Rinjah!
hundmat, godis, och reflex halsband med röda blinklampor på as bra nu när de e mörkt ut, sen ett JÄTTE LÅNGT hundben! =) Och hon vart glad när vi kom hem! :)

Nu sitter jag vid Johns data och tråkar :P
väntar på att älsklingen ska bli klar i köket! så jag kan få värma min pizza :)
JAG E HUNGRIG!!!!
Och älsklingen står och kaklar i köket! :)
Så jag får nog ta och vänta med min pizza ett tag tills han blir klar med allt!
så han kan ställa tillbax spisen åt mig :P


Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback