textmenu="return false">

Hallå

Nu e jag hemma! :)
idag har jag vart med mamma, mormor, Marcus, Petra, Amanda, Marie, Stefan och John=Kusin, på nån julmarknad! :) 
Och min John var ju så klart hemma och sov.. Han trodde han kunde få slippa undan en julmarknad men inte då... för i morgon SKA HAN MED på en annan julmarknad :P Mohahahah 
 

Vi kom hem halv 1 i natt förresten! vi var  ju hos Lules pappa! :)
Vi spela spel som inte alls var kul! :P 
 
Men jag  vakna vid kvart över nio i morse iaf, så då var de bara gå upp och äta frukost och fixa sig sen kom mamma åh alla och hämta mig!

Nu e John och svärfar här utanför och sågar ner en massa träd.. och alla hamnar över vägen :P så john får leka stopp skylt =D Hahah

Vi ska väl åka och handla snart också!
För John har slut på allt som han lever på =/  = SNUS + COCA COLA!!!  
Stackars han :O

Själv så sparar man :) hihi
har några mandariner och tomater kvar! :) hihi Så jag behöver inte handla nått! (a)

Vi ska tydligen äta kött och potatisgratäng till midda i dag! Mumms!!!

Nej nu ska jag gå och kolla om dom e färdiga, hunden sitter här på stolen brevid mig haha hon sitter och kollar ut genom fönstret och håller koll på gubbarna :P Bra de!

Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback