textmenu="return false">

Hahaha

Ja, va fan ska man säga?
Hela dan har vart helt piss!

E jätte förskyld! :'(
När vi kom in till Rimbo kom jag på att John glömt vårt IKEA pressentkort :( så då blev de ju inga nya hyller för de!

Och när vi väl kom in till Uppsala och ska betala inne på Biltema, så har inte John med sitt bankort i plånboken! *Bra, då kunde vi ju inte handla nånting alls*
Ah då e ju tommy så snäll och tänker betala vårt och hans på samma! :) Men när han väl ska betala så funkar inte hans kort! Så vi var tvungna att åka och ta ut pengar!
Sen tillbax och betala de vi skulle ha! Sen var vi in till elgeganten! och sen åkte vi hem igen!
och så skulle John ladda ner en film till mig när vi kom hem men eftersom han har så jävla kortstubin så får jag se den här på datan ist :S och när han blir arg då ska ALLA i hans omgivning bara hålla käften! För de e ju så synd om han, att inge funkar som de ska :S
åh så trött jag blir på han!
Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback