textmenu="return false">

God Jul!

God Jul gott folk :) Har ni haft en bra julafton?
Det har vi iaf haft! :)

I morse var vi till svärfar och åt mat och öppna julklappar:)
Bilder från svärfar:

Julklapps öppning!


Och vi fick också 500 kroner på IKEA och en namn skylt till vagnen av Johns mamma!
Älsklingen måste ju vila midda ;) haha



Sen åkte vi vidare till min farmor & farfar och fira jul med alla! :)
Fastrar, kusiner, mina föräldrar och syskon!

Bilder från farfar & farmor:
Ester!


Kusinen Tilda!


Molly Myra!


Marcus & Syrran!


Kusinen Herman!


Deras gran!



En snygging<3


En Tilda!


Hahaha! ja, de här e då mina två fastrar! Hahah =D


Molly Myra!


Farmor & Syrran!


Sen efter vi vart hos farmor & farfar så åkte älsklingen och jag till mina föräldrar och öppna mer julklappar! :)
Vi båda fick jätte bra saker!

Och Rinjah fick öppna sin julklapp hon fick av Bella och Agda (Mamma och pappas hundar) när vi kom hem,
Och de var en dragleksak! Och jag kan ju meddela att den leksakaen höll bara nån timme :P haha sen var den sönder biten och de finns bara en massa små trådar kvar nu! Hahah

Här var leksaken iaf hel =)

Hahah ja vi har en rosa gran! xD Coolt ju!

I morgon ska vi till min mormor & morfar och fira jul med moster, morbror och kusiner!
Mina föräldrar och syskon!



Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback