textmenu="return false">

17/12

Hahahah... Fan har nog aldrig vart så här nervös som jag var i dag :O  Fy.....

Fan både jag och Pernilla bara satt och garva för ingenting :O
 hahahah vi var så nervösa så vi skratta för ingenting och sen kom den tårar på de! Hahahahah
 Men tur e väl de att vi aldrig mer behöver vara så nervösa för en sån sak!

I morgon e de fredag =) Och de betyder att de e helg snart =D
Och allt e över! :)

Idag eller nu i kväll så e John hemma och gör klart allt me kaklet!
 så de e fint när jag kommer hem i morgon ;)

Och I DAG gifter sig min lilla Golala =D
Åhh så glaaaad för hennes skull!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åh, shit!! Vad roligt, du får hälsa henne så gott ifrån mig och jag hoppas att hon blir såååå lycklig!!

2009-12-17 @ 22:01:50
URL: http://kajsarosander.blogg.se/
Postat av: Anna Lundin

vad var ni nervösa inför?

2009-12-18 @ 02:37:58
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback