textmenu="return false">

26 Juni!

Igår åt vi sill lunch hos svärfar/farfar och sen ner till festplatsen, gubbarna skulle äta sillmacka! :P
Sen var det grillning här hemma!
Det var Lule, Erika, farfar stig, Olle, Helen och min lilla familj hela dan i går :P
Sen vart de kubbspel och sen fick jag vara taxichafför på kvällen/natten!
Då skulle vi vidare till Matts och Kerstin där de var fest.
Sen vi halv 3 körde jag hem Christan och Erika :) 

Och i dag är min lilla bebis förskyld.. För första gången i sitt liv som hon är sjuk!!
Stackars bebis så snoret rinner och e varm! :(

Nu har pappa J prcis bytt blöja på en ny vaken prinssesa, så nu ska jag ta och mata lillan sen ska vi åka och köpa blommor till farfar som fyller år i morgon =)

Min mamma och pappa och syster kommer i kväll och grillar också :)

Kommentarer
Postat av: lilasyster amanda

a jag vet & det vart kul

2010-06-26 @ 20:16:55
Postat av: jenny

ja eller hur, magen var ju absolut det mysigaste under graviditeten. men det får vänta med mer småttingar;)



hehe jo tiden bara springer iväg.. min dotter är snart 5 månader. fattar inte vart tiden tar vägen? det går så fort! usch. fast endå blir det bara roligare och roligare ju äldre dom blir. har Julia börjat med burkmat än? =)

2010-06-27 @ 01:05:32
URL: http://jennnyericssons.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback