textmenu="return false">

8 juli!

Har inte orkat suttit vid datan så mycket dom senaste dagarna!
Det är ju så fint väder, så vi har legat vi stranden och badat och gjort massa annat..  Och jag har ju en underbar dotter att ta hand om, som inte alls vill sitta stilla!
Hon e riktigt nyfiken liten än :)
Hon blir 4 månader i morgon! Så på söndag ska hon få smaka på mat för första gången :)

Ikväll ska vi fira faster Anna som fyller 21år! =)
Och i morgon ska jag, Julia, Erika, Tilda & Alexander åka till församlingshemmet och duka i ordning och allt in för dopet som är redan på lördag =)
På lördag ska de ju vara runt 28 - 32 grader... asså shiit va varmt vi kommer få det i kyrkan och allt :)
men ändå  skönt att det inte regnar och förstör :)
Jag ska hämta tårtan också på lördag innan dopet :) jag har beställt av en tjej i Rimbo!

I morgon jpbbar min lilla älskling sin sista dag, sen får han semester i 4 hela veckor :)
Det är han värd<3
Så skoj vi ska ha det alla 3 <3


Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Vad mysigt. Om ni har tid så kanske vi kan ses något snart. Är ledig nästa vecka.sedan ska jag jobba.

2010-07-08 @ 22:29:21
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/
Postat av: emeliehjaertajonas

Precis!

Andra har ju inte riktigt med det att göra men ändå ska de kommentera allt :S Jo, man kan ju undra :/

2010-07-09 @ 11:15:35
URL: http://emeliehjaertajonas.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hej Hej :) Tänkte bara fråga dig var Rinjah är för ras ? :) Puss o kram

2010-07-09 @ 17:49:06
URL: http://delavmittliv.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback